هبه و سميرة قصة سحاق مثيره جدا

عمرى وقت بدايه قصتى مع سميره 20 سنه ونحن اصدقاء من الطفوله حيث اننا نسكن بجوار بعض وهى صديقتى المفضله وكانت دايما تمدح شكلى وجمالى ولما نتقابل اول ما تشوفنى تقول بزازك حلوه قوى ياهبه كنت اصرخ فيها وقولها ما تبطلى بقى الكلام ده تسكت لانى كنت اهددها وفى نفس الوقت كنت برتاح لكلامها بداخل نفسى وفى يوم مدت ايدها لشفايفى تتحسس عليها وتقول نفسى فى بوسه ضحكت وقلت هو انتى ولد قالت هو يقدر ولد ييجى …
جنبك وانا عايشه خفت منها واكتر ما وضعت ايدها على صدرى وهى بتقول بحبك قوى صرخت فيها بتعملى ايه يا مجنونه وضربتها على ايدها وقلت لو عملتى كده تانى حا اقول لماما خافت ولم تفعل كده تانى ولا تقول اى حاجه غير نظرات الشهوه فى عنيها لما تشوفنى وبس وفضلت كده اكتر من شهرين وبصراحه انا اشتقت لكلامها ولمسة ايدها وكان نفسى ما تسمعشى كلامى ولا تهديد وفى يوم كانت عندى فى اوضتى وكنت لابسه قمبص نوم وعليه روب مربوط من نصه بس كانت بزازى بتبان منه قالتلى وهى بتبص على بزازى ها اموت على بزازك دى قلت اشجعها علشان ما تخافش قلت حا تعملى بيهم ايه قالت نفسى ارضع فيهم للصبح انا جسمى ارتعش وعرقت وقلت مانتى عندك بزاز قالت لو عاوزه ترضعيهم هما ملكك وفكت البلوزه واخرجتهم انا شفتهم حسيت انى نزلت من تحت شلال من المياه وما عرفتش اقول حاجه قامت وقعدت جنبى وبدات بوسنى من شفايفى ورحنا فى بوسه شهوانيه اكتر من نص ساعه وهى تمص وتعض وتلحس شفابفى وايدها على بزازى وانا اغمى عليا ما فقتش الا وانا عريانه وهى عريانه ونايمه فوقى وترضع فى بزازى بجنون بعدتها عنى وقلت انتى مجنونه اخرجى بره لبست هدومها وخرجت وانا قعدت افكى ايه اللى هى عملته فيا ده وخاصمتها اسبوع بس انا كل ليله كنت افكر فيها واللى عملته ده وكنت اتمنى انه تيجى دلوقتى وتعمل تانى وفى كانت امها عندنا وقالت انهم حا يزورا اهلها بكره وحا يسيبوا سميره لوحدها ووصتنى ان ما سيهاش واونسها لحد ما ييجوا انا ماقدرتش اقولها انى مخصماها وقلت حاضر وقالت لماما خلى هبه اقعد مع سميره يومين ما تسبهاش لوحدها ماما صممت انى اروح اسميره بعد ما بقت لوحدها قلت ماشى وروحت لهبه وهى كانت مستنيانى لان امها قلت لها انا انا حا اجى واقعد معاها وادخلتنى وهى كانت لابس بيجامه وقعدت جنبى وقالت لى انتى لسه مخاصمانى قلت لا لقيتها شدتنى من ايدى وقالت قومى ادخلى اوضه النوم دى وغيرى هدومك وعاوزاكى تبقى عروسه علشان دخلتلى عليكى الليله انا كنت زى المخدره بصيت على السرير لقيت قمصان نوم اخترت واحد منهم اسود لبسته وكان مجسم وضيق وقصيرو كل جسمى باين وخاصه بزازى عاوزين يخرجوا منه انا انكسفت ما خرجتش وفضلت قاعده على السرير دخلت عليا اتجننت لما شافتنى حضتنتنى وتبوس فى شفايفى ومصت ريقى كله وهى تقول انتى مراتى انا انا اللى حا تجوزك ونيمتنى على السرير وتبوس فى خدودى واذنى ورقبتى وانا خلاص بقيت ملك ايديها واخرجت بزازى وقعدت تبوس وتلحس لحد ما وصلت للحلمه وقعدت ترضع وترضع اكتر من نص ساعه ونزلت بايدها على كسى وترضع وايدها على كسى انا بقيت اصرخ من الشهوه رفعت رجليا ووضعت كسها على كسى وحضتنى وترضع فى بزازى كانها شاب ينكينى كنت بنزل وهى تنزل ما غرقنا بعضنا من تحت قامت من فوقى ونامت جبنى وقعدت تبوس فى شفايفى وترضع من بزاى وتقول انتى من اللليله دى مراتى انا وبس ومسكت ايدى وحطيتهم على بزازها وتقول ايه مش عاوزه تلعبى فى بزاز جوزك قعدن العب فى بزازها والحلمه لقيتها نزلت على كسى بشفايفها انا صرخت وقعدت تلحس بلسانها قلت لها خلاص انا مش قادره وهى تلحس وتمص لحد ما نزلت كتير لقيت وجهها كله ميه شدتها ونمت فوقها واول مره اتكلم واقول بحبك قوى خلاص انا بقيت مراتك انتى وابوس فى شفايفها وامص لسانها وهى تمص لسانى لحد ما تعبنا ونمنا من التعب وصحيت الصبح لقيتها نايمه فوقى وتبص فى عنيا ولما صحيت قالت صباحبه امباركه يا عروسه حضنتها قلت لها ارضعينى قعدت ترضع بزازى وانا اتوحوح وطول اليوم واحنا عريانين وكل لحظه تيجى وترضع شويه من بزازى وقعدت فى حجرهاوحضنت طيزى بكسها وعملنا حاجات كتيره تانية…….. تحياتي

Related videos

الرهان الخاسر جعلنى أتناك من طيزي الرهان الخاسر جعلنى أتناك من طيزي 144 Likes
9458 Views
جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما 94 Likes
7755 Views
انتصب زبي و أنا داخل الميترو انتصب زبي و أنا داخل الميترو 126 Likes
8047 Views
نيك زوجة عمي أم طياز نيك زوجة عمي أم طياز 215 Likes
11403 Views
الواد و أخته قصه شيقه و جامده جدا الواد و أخته قصه شيقه و جامده جدا 120 Likes
11061 Views
نياكة مولعة مع جوز المديرة نياكة مولعة مع جوز المديرة 111 Likes
8587 Views
الام وابنها وبنتها قصه حقيقه محارم الام وابنها وبنتها قصه حقيقه محارم 224 Likes
11421 Views
المعلمه هبه والنسوان الشراميط المعلمه هبه والنسوان الشراميط 108 Likes
8517 Views
زبي يلامس طيز زوجة أخي و هي نائمة زبي يلامس طيز زوجة أخي و هي نائمة 366 Likes
14238 Views
نيك طالب الثانوى قصص سكس شواذ لواط نيك طالب الثانوى قصص سكس شواذ لواط 151 Likes
12390 Views
انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة 139 Likes
8972 Views
قصتي مع بنت عمتي سحاق قصه حقيقيه قصتي مع بنت عمتي سحاق قصه حقيقيه 148 Likes
9204 Views
اغتصابي في حمامات المدرسة اغتصابي في حمامات المدرسة 389 Likes
11096 Views
اقوى سكس مع مجنون زبه كبير جدا ناكني في اقوى سكس مع مجنون زبه كبير جدا ناكني في 98 Likes
8686 Views
ليلة دخلة ساخنة جدا ليلة دخلة ساخنة جدا 198 Likes
9651 Views
انا-وبنت خالتى انا-وبنت خالتى 176 Likes
10353 Views
لما سكنت قدامي جاره جديده لما سكنت قدامي جاره جديده 110 Likes
9594 Views
متعة سكس خاصة جدا حين دخل الزب في كسي متعة سكس خاصة جدا حين دخل الزب في كسي 101 Likes
7451 Views
نيك-بين الدكتور و أمي منال أمامي عيني نيك-بين الدكتور و أمي منال أمامي عيني 123 Likes
11530 Views
أب ينيك بنته بعد وفاة زوجته أب ينيك بنته بعد وفاة زوجته 135 Likes
10719 Views

Online porn video at mobile phone


فيديوهات سكسسكس مصرى شرموطة بورسعيد تعرض كامسكسي نيك قبحه يجه عرقيتونسي ينيك ليبيهفيديو.منقبة.نيك.نيكنيك سكس ممثله مصريه وممثل مصرياغتصاب في السياره مترجم سكس عربي موبايلسكس يمنياتمغربي ينيك مغربيهسكس ينيك خالته تصوير مخفيسكس اكبر زاب سورىاحلي نيك محارمقحبة منتقة تلحس طيزنيك بنت ملياردير لبناني افﻻم سكس اخ بيرظع بزازل اخته وينيكهضباط سكس عربي سكس مترجم عربي مجنونهسكس بنات سوريه فيديو محجباتسكس فديو محارم عرب مخفيصور سكس طيظ بجامهسكس بنات السعوديه نيك طيزفيدايوت سكس ٢٠١٧كس ونيكزب هاءج سكسسکس عربی لبنانیزوجها مسافر عيطت على ابن جيران سكسفيديوهات سكس مصري وكلام هايجافلام سكس عربية مصرية منقبة مع ابنهاسكس طيزاسكندريةأفلام السكس ليبياسكس محجبة عربية مخفيناكها وجابهم عليها مصرىالام المتفهمة سكسفيديو سكس محارمبتتناك والكميرا بتصورهمنیک محجبه عراقیهسكس سعودي رجلسكس محارم يدخل عليها وهي نايمه%0Aفديوهات سكس مصري عراقي عربي سعوي يمنيجوجل ينيك خالتهافلا م سكس تركي يوسفوليد بينيك خالته المطلقهسكس عربي شرموطه عراقيهمحجبة تنتاك تصوير مخفيأجمل.محجبة.ترتدي.الكلوت.الستيانسيكس.محارم.جزاءيرينيج داعشي في عراقيهمصرى ينيك تونسيهنيك روعه ﺟﻤﻴﻼﺕفيديوسكس هندي موبايلافلام فيديو سكس بالقاهره مصرسكس لبنانيسكس فيديو نيك عربي في الطيزhttp://www.google.com/search?hl=ar&redir_esc=&client=ms-android-sprint-us&source=android-browser-type&v=141292727&qsubts=1486115995293&q=%D8%A7%D9%83%D8%A8%D8%B1%D9%85%D9%83%D8%AA%D8%A8%D8%A9+%D8%B3%D9%83%D8%B3http%3A%2F%2Fmobibees.com%2Findex.php%3Fr%3Dview%26t%3D3YUBM%26sid%3D17020310_05_73475_5894544b3e5cfb%26subid%3Da73475s34633قصة شرموطة من بغدادصور محارم مصرىافلام سكس روعهعراقي ينيك عراقيه في طيزهاسكس عربى المنيانيك مصري فيديوهاتصورسكس ينيك زوجت صديقهسك.سوريافلام نيك رومانسيهصور سيكس قحاب عربعمانية ارقص وتمص زبامريكي.ينيك يمنيهسكساسبانيقصص سكسبه نار في القطارافلام سكس فديوعربيه عراقيه سوريهرقصقحب وسكس عربيفيديو سكس سكس عاهرات بمكتبسكس اغتصاب بنات بالقوه