404 error, the video can't be found. Sorry!

نيك زوجة عمي أم طياز

نيك زوجة عمى ام طياز الجزء الاول (ممكن انيك)

فى بداية الامر عندما بلغت كنت احس بحكة غريبة فى زبى وكنت اريد ان ادعك فيه ومع مرور الوقت كنت اشاهد زوجت عمى وهى تغستل وتدخل الحمام حيث اننا نعيش فى بيت ريفى كبير يعنى بيت عيلة وكانت عمتى تدخل الحمام وانا فيه بدون استاذان لان انا كنت لسة صغير وعلى اعتبار ده كانت بتاخد راحتها وجات فى مرة كانت مزنوقة وعايزة تعمل حمام وانا كنت استحم فقالت من فى الحمام قولت انا يا زوجة عمى فقالت سوف ادخل لكى ادعك لك ظهرك كونى صغير ولكنها كانت لا تعلم انى فى بداية البلوغ ودخلت علية وانا خجلت منها فقالت سوف اعمل حمام وادعك لك ظهرك وبادات ترفع جلبابها وانزلت الكلوت وانا انظر الى اسفل واسرق النظر من وقت لاخر وهى مش واخدة بالها وشافتنى وانا انظر الى اسفل فقالت لية انت مكسوف منى دانا زى امك بص متخفش قولتلها لا عيب قالتى طاب تعالى انا عايزة اشوف حاجة عندك قولتلها عايزة ايه وانا خايف قالتى تعالى بس وامسكت بى وانا برتعش فقالت لى انت ليه بترتعش وضمتنى الى صدرها احسست احساس غريب حسيت ان زبى وقف زى العمود اول ما حسيت ببزازها وانا كنت مغطى زبى بايدى الاتنين قالت ليه ورينى كده حمامتك قولته عيب قالتى مش انت مش عايز تشوف حمامتى قولتها عايز بس خايف وبعدين انا سمعت ان ليه اسم تانى قالت قول ايه الاسم التانى قولتها لا تضربينى وتقولى لامى قالت متخافش قول قولتلها اسمة كس رحت عضت على شفايفها وقالت اه اه قوله تانى كده انا خوفت (ممكن انيك)بس حسيت احساس حلو لما قولتها وحبيت اقولها تانى وقولت ليها اسمة كس وهى تقول اه اه قولى تانى وبدات تدعك فيه وفى بزازها وتقولى واللى عندك اسمة ايه قولتلها اسمة زب وهى تتاوه وتقولى اه اه قول تانى وانا اقول وفجاة الباب خبط علينا وكانت امى عمتى فاقت من اللى هى فيه وقالت لامى انا بحمم ابنك قالت ماشى وسابتنى وبعدين رجعت عمتى قالت بص شوف كسى بينزل ايه قولتلها ده جميل قالت حط صوابعك فيه علشان تتعرف عليه اكتر وحطيت صوبع واحد وبدات ادخلة واطلعه وهى تتاوة وتحس بمتعة غريبة وتقولى صوبع حلو يا واد حلو اوى دخل دخل يا حبيب عمتو افشخنى وهى اول ما قالت كده حسيت بنار فى زبى فترطته من ايدى وهى شافتو وهو واقف قالت ليه ده حلو اوى وبدا يكبر اهو ده ممكن ينك دلوقتى وانا اسمع كلامها(ممكن انيك) ومستغرب من كلامها ومش فاهم انا قبل كده كنت اسمع عن النيك بين الراجل والست بس معرفش بيتم ازاى المهم بعد ماشفتو راحت مسكاه وقالت ليه ممكن ابوسه ده حلو اوى قولتلها ماشى وبدات تبوسة وشوية شوية دخلت فى بقوها وبدات تمصة وتقولى ده حلو اوى اوى وتدعك فيه وتمص فيه لحد لما حسيت (ممكن انيك)ان فى حاجة هتنزل قولتلها انا حاسس انى عايز اشخ قالت شخ يا حبيب عمتو فى بقى حسيت بنار وهى بتقول كده وتقولى نزل ياواد نزل لبنك نزله فى بقى وهى تمص وتتكلم وانا روحت فى عالم تانى وانفجر زبى فى بقها وهى تمص فيه مش عايزة ولا نقطة تنزل(ممكن انيك) منى على الارض ولبنى بقه فى بقها وهى كانت بدعك فى كوسها وهى بتمص لحد لما نزلت مرتين انا مكنتش اعرف ان هى نزلت وكمان مكنتش اعرف يعنى ايه تنزل هى وتنزل ايه وايه اللى انا نزلته بس بعد كده عرفت كل حاجة وهى اللى علمتنى فنون النيك واستحمينا احنا الاتنين وخرجنا وقالتلى اوع تقول لحد لو عايز انى اعملك كده تانى هاعملك وهاعلمك كل حاجة بس متقولش لحد وانتظرونى فى الجزء الثانى من نيك زوجة عمى ام طياز (ممكن انيك)

Related videos

الام وابنها وبنتها قصه حقيقه محارم الام وابنها وبنتها قصه حقيقه محارم 206 Likes
11083 Views
نيك-بين الدكتور و أمي منال أمامي عيني نيك-بين الدكتور و أمي منال أمامي عيني 119 Likes
11191 Views
أنا ومراتي أنا ومراتي 294 Likes
9810 Views
أحلى قصة اغتصاب أحلى قصة اغتصاب 177 Likes
8670 Views
جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما 91 Likes
7440 Views
فى الأتوبيس فى الأتوبيس 132 Likes
5821 Views
انتصب زبي و أنا داخل الميترو انتصب زبي و أنا داخل الميترو 119 Likes
7723 Views
هبه و سميرة قصة سحاق مثيره جدا هبه و سميرة قصة سحاق مثيره جدا 112 Likes
8282 Views
نيك طالب الثانوى قصص سكس شواذ لواط نيك طالب الثانوى قصص سكس شواذ لواط 145 Likes
12053 Views
هو وخالته ام بزاز كبيره هو وخالته ام بزاز كبيره 94 Likes
9763 Views
نياكة مولعة مع جوز المديرة نياكة مولعة مع جوز المديرة 102 Likes
8256 Views
صاحبتي ناكتني بالعافيه واتجوزتني صاحبتي ناكتني بالعافيه واتجوزتني 132 Likes
9452 Views
قصه نيك دينا السوريه من أخوها هشام قصه نيك دينا السوريه من أخوها هشام 185 Likes
9831 Views
الولد وأمه وأخته ورغبات جنسيه جامحه الولد وأمه وأخته ورغبات جنسيه جامحه 130 Likes
10466 Views
سكس محارم مع اخت زوجتي التي وجدتها صدفة سكس محارم مع اخت زوجتي التي وجدتها صدفة 263 Likes
12228 Views
قصتي مع بنت عمتي سحاق قصه حقيقيه قصتي مع بنت عمتي سحاق قصه حقيقيه 142 Likes
8884 Views
ناك اخته وانجبت منه طفله ناك اخته وانجبت منه طفله 181 Likes
8988 Views
قصه حقيقيه الأخت خلت أخوها الصغير ينيك قصه حقيقيه الأخت خلت أخوها الصغير ينيك 185 Likes
10315 Views
أمي وأخواتها أمي وأخواتها 137 Likes
10465 Views
متعة سكس خاصة جدا حين دخل الزب في كسي متعة سكس خاصة جدا حين دخل الزب في كسي 89 Likes
7130 Views

Online porn video at mobile phone


سكس طيز قحابسكس اغتصاب محارم سورى لبنانى عراقى مصرىكويتية تنتاك من طيزهاسكس امراتي ينك خدمه هندياحلا افلام سكس نيك مصريسكس ينيك بنت عشر يمني مص زب ليبيفلم سكس عربيسكس منقباتاللوط الليبي سكس ليبي شاب ليبي ينيك شاب ليبي اخر في طيزة فيلم لبناني واخته سكسسكس يهودي سوري عراقيفرنسي ينيك سورية بالمغربعربي اب ينيك بنتة حقيقيافلام سكس عربي ينيك ليبيةسكس سوري اغتصابمشاهدة افلام سكس بورنو يهيجاحلا نيك بنات الموصل سكسسكس محارم محجبات رائع عربي كتير كتير كتيرفيديوسكس مصريافﻻم سكس اغتصاب بناتسكس كهف واغتصابسكس.يمني.فيديوسكس جزائري في الثانويةسكس فيديو يجننسكس يهودي خيانةفيديو سكس نيك مصري مشاهدهاجمل متناكه مصريةنيك طيز لبوة مصريةالنساء مغربيات قحاب نيكافلام سكس تونسيةسكسي عراقي اخ واختةحمامسكس محارم يدخل عليها وهي نايمه%0Aطیز کویتیبنات الخليج قذف المني باب الطيز سكسشاب مصري ينيك مرات اخوه بالبيتسكس شاب ومرت خاله سكس تركينيك سالب سكسسكس يهودي نيك طيزقصص سكس أروع نيكةسكس يمنيهنيك بنات الاماراتسكس مصرية خالهسكس ممتازلبناني سكسسكس ينيك خالته تصوير مخفيسكس هندي بنيك سعوديةسكس.يهودي.نيكاسرائيلي ينيك فلسطينيةافلام سكس شاب مع متزوجهاجمل سكس عراقي ينيك مرت اخوه جديدسعوديه تنتاك سكس بورنوافلام نيك في نيك بنات الاسكندريةافلام فيديوسكس اسبانيةسكس بلدي سوريسكس فلاج طيزبنت مصرقصص سكس انا واخواتي الثلات وأجمل اظياز 13 محجبة ينيكها تصوير مخفيخالته تاخده ينيكها شباب عربى يغتصبنيكني عربيخليجي ينيك اندنوسيةفيديو سكس مغربيسكس مصرياتمصري ينيك بنت خاله المراهقهﺑﺪﻳﻮﺳﻜﺲ.ﻣﺼﺮﻱسكس صحراويه في خيمهمحجبه ومنغبه سكسي عراقي بناتافلا سكس سوري ينك اجنبية مترجمسعودي ينيك مغربيةينيك امهxxxسکس یمنیسكس ليبي ينيك تونسيةسكسالسعوديقصص نيك لواط